Predajne

Dá sa v kamennej predajni platiť kartou?

Áno, v predajni je možná platba platobnou kartou.

Líši sa cena v online obchode od ceny v kamenných predajniach?

Nie. V obidvoch prípadoch je cena rovnaká.

Kde sa nachádzajú vaše kamenné predajne?

Kamenné predajne máme v Bratislave na ulici Rovniankova 12 v Petržalke. Bližšie informácie nájdete v sekcii „Kontakty“.

Ako sa dostanem do predajne v Petržalke?

Naša predajňa v Petržalke sa nachádza na terase panelového domu na ulici Rovniankova 12. Vchod do predajne je zo strany od Chorvátskeho ramena. Nad vchodom do predajne je veľký ružový nápis „Wellenmark“. Blízke zastávky MHD sú Romanova a Bradáčova (spoje č. 68, 83, 92, 95, 96, 99, 192, 196). Mapu nájdete v sekcii „Kontakty“.

Môžem použiť moju vernostnú kartu aj pri nákupe v online obchode?

Vernostná karta, ktorú ste získali v predajni, je uplatniteľná takisto v e-shope Wellenmark.

Objednávky

Aká je minimálna hodnota objednávky?

Minimálna hodnota produktov vložených do košíka je 30€ s DPH. Ak je hodnota produktov v nákupnom košíku nižšia, objednávku nie je možné vytvoriť.

Kedy je doručenie / doprava zdarma?

Doprava nie je účtovaná pri objednávkach, kde hodnota vložených produktov presahuje sumu 100€ s DPH.

Viem k darčekovému košu pridať venovanie?

Áno, pri vypĺňaní objednávky môžete znenie Vášho venovania pre obdarovaného napísať do poľa „Zanechajte správu.“

Ako si vyskladám vlastný darčekový kôš?

V našom eshope si vyberiete produkty, z ktorých si prajete vyskladať darčekový kôš. Vložíte ich do nákupného košíka a pri objednávaní označíte možnosť „Darčekový kôš na mieru“. Podľa zvolených produktov, vyberieme vhodné balenie a dekorácie.

Ako dlho trvá uskutočnenie jednotlivej objednávky?

Vytvorenie darčekového koša závisí od toho, ako rýchlo schválime vašu objednávku a od zaneprázdnenosti zamestnancov.

Môžem vidieť históriu objednávok a stav mojej aktuálnej objednávky?

Registráciou získavate on-line účet, v ktorom si môžete prehliadať históriu objednávok a takisto stav aktuálnej objednávky.

Môžem zmeniť hotovú objednávku?

Ak ste už svoju objednávku schválili, môžete potrebné zmeny v nej uskutočniť prostredníctvom telefonátu. Zavolajte nám alebo napíšte e-mail na adresu v sekcii Kontakty, poprípade zanechajte správu v Kontaktnom formulári. Pre urýchlenie procesu uveďte tiež kód objednávky.

Môžem zmeniť obsah hotového darčekového koša?

Samozrejme, môžete. Zavolajte nám alebo napíšte e-mail na adresu v sekcii Kontakty.

Musím sa pre vytvorenie objednávky registrovať?

Náš eshop ponúka možnosť nakupovať s registráciou aj bez registrácie.

Môžem zadať objednávku bez tel. čísla na príjemcu?

Je to možné, ale neodporúčame to. Pre hladký priebeh doručovania je tel. číslo dôležité, aby kuriér vedel adresáta pred doručením kontaktovať.

Doručená objednávka sa mierne líši od zobrazenia v online obchode. Má inú mašľu/stuhu. Prečo?

Niektoré z ozdôb nemusia byť na sklade (nemusia byť dostupné u dodávateľa alebo výrobcu), naši návrhári ich nahradia podobnou ozdobou, aby sa zachoval celkový vzhľad darčekového koša.

Obdržím email o dodaní objednávky?

Stav svojej objednávky môžete sledovať na odkaze, ktorý obdržíte emailom po vytvorení objednávky

Prečo sa mi nedarí pridať produkt do košíka?

Príčinou môže byť obmedzenie funkcie JavaScript v prehliadači (máte aktivovaný vysoký stupeň zabezpečenia) alebo antivírusový softvér zamedzujúci vykonaniu tejto operácie. V takomto prípade nám zavolajte alebo napíšte e-mail na adresu v sekcii Kontakty. Vašu objednávku zaevidujeme telefonický.

Platby

Prečo nevidím spôsoby platby?

Pre zobrazenie spôsobov platby je potrebné vyplniť formulár „Adresa príjemcu“ a uložiť ju pomocou tlačidla „Použiť adresu“.

Aké spôsoby online platby mám k dispozícii?

Na úhradu môžete využiť tieto spôsoby platby: platba prevodom, platba kartou online, PayPal alebo dobierka (úhrada kuriérovi alebo priamo v predajni pri osobnom odbere).

Je možné platiť zahraničnou kartou online?

Áno, na úhradu objednávky online je možné využiť aj zahraničné platobné karty.

Nefunguje mi online platba kartou, v čom je problém?

Ak sa pri platbe kartou vyskytol problém, pravdepodobné príčiny sú:

  • zle zadané údaje karty
  • karta zamietnutá na strane kartovej asociácie
  • nedokončené 3D overenie majiteľa karty (3D Secure; viď nižšie).

V týchto prípadoch problémov s kartou nás kontaktujte a my vám s riešením radi pomôžeme.

Čo je 3D Secure?

3D Secure zaisťuje bezpečnejšie online platby kartou. Overovanie 3D Secure štandardne prebiehalo pomocou SMS, mnohé banky už využívajú len overenie pomocou mobilnej aplikácie.

SMS overenie

Po zadaní platby vám príde SMS s jednorázovým overovacím kódom, zadaním ktorého platbu potvrdíte. Overovanie 3D Secure štandardne prebiehalo pomocou SMS, mnohé banky už využívajú len overenie pomocou mobilnej aplikácie. POZOR! SMS príde na tel. číslo, ktoré máte v banke evidované k vašej karte. V tomto prípade nás kontaktujte a my vám s riešením radi pomôžeme.

Overenie cez aplikáciu

Po zadaní platby vám príde z mobilnej aplikácie vášho internet bankingu upozornenie/ notifikácia, ktoré je potrebné potvrdiť.

Doručenie

Môžem určiť deň doručenia?

Po tom, čo do košíka pridáte produkty, si môžete zvoliť deň doručenia. Majte však, prosím, na pamäti, že systém navrhne najskorší možný dátum doručenia, závisiaci odo dňa a času vytvorenia objednávky, množstva a typu objednaných poduktov, ako aj vašej doručovacej adresy.

Je možné doručenie v presný čas v rámci dňa?

Bohužiaľ nie. Balíky sú doručované externou kuriérskou službou, ktorej časový plán nevieme ovplyvniť.

Doručujete aj cez víkend?

Doručovanie prebieha počas pracovných dní.

Kedy bude moja objednávka doručená?

Objednávky pripravujeme a odovzdávame kuriérskej spoločnosti počas pracovných dní. Objednávky vytvorené počas pracovných dní v čase do 13:00 sú ešte v ten deň odovzdané kuriérovi (ak ste si zvolili neskorší dátum dodania, zásielka bude kuriérovi odovzdaná jeden pracovný deň pred dátumom doručenia). Po odovzdaní kuriérovi je zásielka doručovaná najbližší pracovný deň. Objednávky vytvorené počas víkendov a sviatkov budú spracované a odovzdané kuriérovi najbližší pracovný deň.

Je možné poskytnúť rôzne doručovacie adresy?

V osobných nastaveniach účtu môžete pre účely doručenia určiť ktorúkoľvek doručovaciu adresu. Pri objednávaní si vyberiete buď zo zoznamu vašich adries, alebo pridáte novú doručovaciu adresu. Adresy a čísla, ktoré uvediete do formulára, sa automaticky uložia pod novú adresu vo vašom osobnom zozname adries. Objednávka môže mať priradenú len jednu doručovaciu adresu. Pre zaslanie viac objednávok na rôzne adresy je potrebné vytvoriť samostatné objednávky.

Čo ak sa nemôžem dostaviť v čase doručenia?

Situáciu riešime tak, že ste kontaktovaní kuriérom GLS vopred. Pokiaľ je v čase doručenia príjemca nedostupný, kuriér GLS lokalitu opusti a spraví nový pokus doručenia zásielky nasledujúci pracovný deň, alebo balík uloží do Parcelshopu - výdajné miesto balíkov GLS.

Kam v rámci Slovenska viete môj tovar doručiť?

Doručujeme do všetkých miest a obcí na Slovensku.

Fakturácia

Neprajem si, aby bola k mojej objednávke priložená faktúra.

Faktúru štandaradne obdržíte vo forme emailu a fyzicky faktúru k objednávkam neprikládame. Ak si prajete faktúru k balíku priložiť alebo potrebujete zmeniť fakturačné údaje vo vystavenom doklade, prosím kontaktujte nás.

P.S. Ak vám tu chýba otázka, na ktorú sme nezodpovedali, radi vám pomôžeme. V tomto prípade nás stačí kontaktovať prostredníctvom sekcie Kontakty a naši manažéri vám pomôžu.

Product added to wishlist

Používame cookies, aby sme zefektívnili prezeranie našej stránky. Ak budete pokračovať bez zmeny vašich nastavení, predpokladáme, že cookies na našej internetovej stránke Wellenmark vám vyhovujú. Viac informácií